loading...
بیوگرافی
ROOHI ZTR بازدید : 146 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

تاریخ تولد:

15/11/1985 (21/8/1364)

محل تولد:USA California

محل زندگی: Paris

تحصیلات:Fashion design/ Graphic design

دوران کودکی و نوجوانیت چجور گذشت و فکر میکنی به هدفایی که میخواستی رسیدی؟

توی فرانسه بزرگ شدم .... هنوز به هدفایی که میخوام توی موسیقی نرسیدم

از کی خوانندگی رو شروع کردی ؟ با چه کسایی؟

از بچگی passion (علاقه) ام موزیک بود ولی به طور professional (حرفه ای) از 2004 با نیسا خواهر دوقولویم شروع کردم

در حال حاضر به چه هدفی میخونی؟ واسه سرگرمی یا هوادارا ویا....؟

Music passion (علاقه به موزیک) هست... میخونم به خاطر اینکه دوست دارم ولی بدبختانه توی ایران مجاز نیستیم.... پس فعلا کارمون به اونجایی که می خواهیم نرسیده



چجوری با زدبازی آشنا شدی؟

توی پاریس از طریق دوستای آشنا با هم آشنا شدیم

2 septembre 2005 ba universal music e Faranse contract mibandam bad az TV show e 'Star Academy' production e 'Endemol' rooye canale TF1 france.. bad az barname ba zedbazi ashna misham va shooroo mikonim be kar kardan

راز موفقیت زدبازی رو تو چه چیزی می بینی؟

زدبازی همیشه دنبال innovation (نوآوری) هست تو موزیک ها، بنظر من راز موفقیت اینه

بنظر من شما بین خواننده های زن ایرانی صدای خاص تری داری و اگه بصورت تکی کار میکردی بدون شک الان از معروف ترین و بهترین خواننده های زن ایرانی بودی! سوالم اینه چرا کار گروهی رو ترجیح دادی و برنامه ای واسه آینده نداری که بصورت تکی کار کنی؟



مرسی... اتفاقا چرا، اگر بشه بزودی دلم میخواد یه سینگل ضبط کنم اما نوشتن تکست فارسی برام کمی سخته... فارسیم خیلی قوی نیست چون ایران بزرگ نشدم



کدوم یکی از آهنگای زدبازیو بیشتر دوست داری؟

همشون به وقت خودشون خوبن ... بستگی به حالی که دارم داره ....واقعا نمیتونم بگم کدومو بیشتر از همه دوست دارم... شاید زمین صافه و گیتار کولی رو بیشتر گوش میدم

سامان ویلسون دیگه نمیخونه ؟ و الان کجاست؟ (تقریبا همه این سوال رو پرسیدن)

این سوالو باید از خودش بپرسین نه از من

ایران رو بیشتر دوست داری یا فرانسه؟

مردم ایرانو دوست دارم با آزادی فرانسه

شوهرت با خوانندگی تو مخالفتی نداره ؟

چرا کمی مخالفه ... حالا دارم سعی می کنم که نباشه

تو زدبازی کدوم خواننده رو بیشتر می پسندی؟

مهراد

و در آخر هر پیامی واسه طرفدارا داری (حرف آخر) :

مرسی از تمام message و support هایی که از طرف fan هام می گیرم... واقعا بهم انرژی میده و باعث میشه که بخوام هر دفعه بهترین هایه خودمو بهتون نشون بدم موقع ضبط >>>ASHEGHETOONAAAAAMMM

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 166
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 3,633
  • بازدید کلی : 34,341