loading...
بیوگرافی
ROOHI ZTR بازدید : 118 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

بیوگرافی مرتضی پاشایی از زبان خودش:


مرتضی پاشایی هستم متولد ۱۳۶۳/۵/۲۰ ساکن غرب تهران (آریا شهر) و در حال حاضر دانشجوی رشته گرافیک هستم از دوران کودکی همیشه نسبت به موسیقی یه حس خاص و مبهمی داشتم.

و میدونستم که یک روز باید همین راه رو دنبال کنم.در سن ۱۴ سالگی موسیقی رو با زدن گیتار شروع کردم ولی درحین کار با مخالفت خانواده مواجه شدم.

ولی بازم با پای فشاری های خودم وعلاقه ای که به موسیقی داشتم سر از کر باز نزدم وهرگز پشیمون از ادامه راه نشدم. وبه این کار ادامه دادم.و خوب الان چند سالی هست که دیگه این کارو به صورت حرفه ای دنبال میکنم و اصولا تمام وقتم رو صرف این کار میکنم تا بتونم بهترین کار با کیفیت عالی بیرون بدم و به هیچ عنوان کارم رو سطحی دنبال نمیکنم.

بیشتر موزیک های خارجی گوش میدیم علاقه زیادی هم به مصاحبه کردن ندارم. دوست آروم و بی سرو صدا بیام بالا برخلاف دیگران خصوصیات اخلاقی من یا همیشه خیلی آروم هستم یا خیلی شوخی میکنم. با هرکسی نمی تونم بسازم خیلی حساس هستم.

ROOHI ZTR بازدید : 312 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

بیوگرافی حصین ابلیس:

 حسین .... معروف به حسین ابلیس 4 سال است که گروه ۰۵۱ را تشکیل داده وآلبوم زیبایی را با 41 آهنگ رپ بسیار زیبا را به دنیای رپ هدیه داده است.051 ابتدا فقط یک سایت بوده که از اینور اونور رپرها برای سایت آهنگ براش میفرستادن(با توجه به اینکه سایت هیپ هاپ کم بوده )و اینا هم تو سایت 051 آهنگهارو آپ میکردن . تا اینکه ابلیس در 16 سالگی شروع به خوندن میکنه و با گروه 051 هم شروع میکنه که کد مشهد هست و ابلیس هم مشهدی هست . تو اونگروه فقط حسین خواننده تک خون بوده و عضو مهم دیگه گروه سیامک بوده . سیاه سفید هم قرار بوده بیاد که نیومده.و بعدا سیامک به سیاه سفید پیوسته و بقیه اعضای گروه هم ( آهنگساز و هم خوانها ) میرن سر خونه زندگی خودشون .

ابلیس هم با گروه تهی و تتلو کار میکنه . ( به قول خودش میفته تو اکیپ تهی- تتلو ). اولین آهنگی هم که با اونا میخونه همین 1001 شب هست .

آهنگهای ابلیس عبارت اند از :

انفجار 051
سرعت عمل _ Eblis Ft Slim
ابتکار ما
دست به دست _ Eblis Ft Slim
مستر _ Eblis Ft Slim
ضلعهای زندگی _ Omid Lakers Ft Eblis
رپ فارس 4 پایست _ Eblis Ft Felakat
عروسک بی چشم و رو _ Eblis Ft Tataloo
تو مستی _ Hichkas Ft Eblis Ft Enzo
نرو _ Roozbe Ft Eblis Ft Tohi
1001 شب _ Tataloo Ft Tohi Ft Eblis Ft Enzo
واقعیت _ Pishro Ft Eblis Ft Ali King Ft Tataloo
دیروز تا امروز _ Pishro Ft Eblis Ft Tighe Ft Tataloo
توبه _ Pishro Ft Eblis
رقص اندام 2 _ Tohi Ft Eblis
5 شنبه شب
اصل مطلب
ابلیس برگشت
غرق شده _ Eblis Ft Dj Amir
ایران _ Eblis Ft 2afm Ft Tohi
رفقا _ Eblis Ft Mr Killer
تو برای من زنده میمونی _ Eblis Ft Reza Ft karkas
عشق من _ Eblis Ft Reza
استیل رپ _ Eblis Ft Nergal
فاز هشت _ Eblis Ft Mobham
رسم بازی زندگی _ Eblis Ft Mr Killer
گفتم به تو _ Eblis Ft Siamak
فساد _ Eblis Ft Tohi
Eblis Ft Siamak _ You Dont Wanna **** With Me Son
Eblis Ft Tohi Ft Yar2 _ Daffing
کتری رو گاز
عمر من از دست رفتست _ Eblis Ft Felakat
ماییم بکس خلاف
گلوله _ Eblis Ft Tohi Ft 2afm
جوون ایرانی
خلیج فارس
پارتی
تاریخ 051
زنده میمونی
راه سیاه

که در ۸۰ درصد این آهنگها گروه ۰۵۱ هم هست.

ROOHI ZTR بازدید : 100 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

بیوگرافی امیر تتلو :





نام : امیر حسین

نام فامیل : مقصود لو

لقب : تتلو ( در مورده لقبش گفته که یه اسمه مثل همه ی اسم ها و معنی خاصی نداره .

تاریخ فوت : !!!!!!!!!!!!!! هنوز نمرده

اولین ترک : واقعیت ( با سبک ار ان بی )

نام استاد :شاهرخ سالار سولفژ ( تو دوبی زندگی میکنه )

اهنگ ساز و تنظیم کننده کارهاش : محسن صادقی

نام شاگرد : تتلو امیر اردلان ( طعمه ) رو اموزش داده و الان طعمه جزء رپرای بزرگه ولی مثله اینکه یه چند وقتیه خداحافظی کرده



بیوگرافی کامل امیر تتلو:

امیر مقصود لو معروف به تتلو در شهر تهران در ساله 1362 به دنیا اومده و از سال 1379 با موسیقی رپ اشنا شده ( قبلش یه 2 سالی پاپ میخونده ) و در سال 1380 با سفر به دبی و اشنا شدن با شاهرخ تونست سبک ار ان بی رو به صورته کامل فرا بگیره و بعد از اون وارد ایران شد و شروع کرد به ار ان بی خوندن با رپرهای بزرگ اون موقع مثله توهی و پیشرو و ابلیس و تیغه و ……



امیر در اوایل تقریبآ تا سال 1383 کارش در سبک ار ان بی به صورته کاور بود و نتونسته بود به طور کامل تو این سبک رشد کنه تا این که امیر و حسین تهی گروه تی ان تی رو تشکیل دادن و کارهای قوی رو با اهنگ سازیه محسن صادقی بیرون دادن



لازم به ذکر است که بگوییم امیر فردی است که به همراهیه تهی و پیشرو و روزبه اولین کلیپ رپه فارس رو روانه بازار کردند(کلیپه برو از پیشه من ) و قدمه بزرگی رو در پیشرفت رپ ورداشتن



امیر تتلو به دلیل کدورتی که با حسین پیدا کردن گروه تی ان تی رو رها کرد و هر کدوم به کارهای خودشون ادامه دادن البته مثله اینکه جدیدن و بعد از کلیپ گیر میدادی با هم اشتی کردن ولی دیگر گروه تی ان تی وجود ندارد



نکته جالب در مورد تتلو اینه که تتلو تا کنون هیچ البومی بیرون نداده و هرچه از او به عنوان اهنگ بیرون امده به صورت تک اهنگ بوده است



امیر تتلو را همگان با سبک ار ان بی میشناسند ولی امیر تاکنون در 3 یا 4 ترک رپ نیز خوانده است



امیر تتلو که با سروش و رضا پیشرو نیز رابطه یه صمیمانه ای داشت سر قبول نکردن عضویت در صامت با انان نیز به مشکل برخورد و الان با هیچ کدوم رابطه دوستانه ندارد



امیر تتلو با این که حدود 25 سال سن دارد هنوز ازدواج نکرده است



تتلو از پیشگامانه سبک ار ان بی در ایران است ولی یه چند وقتیه دچار سردرگمی در اهنگهاش شده ( اهنگای خالتوریش زیاد شده ) (از رپ بی رپ)

ROOHI ZTR بازدید : 80 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

| در صورت داشتن مشکل در ترجمه یا متن از طریق نظرات به من اطلاع دهید تا تصحیح شود |

توماس رمویک ایسن تریال سوار نروژی مشهور به TRA (مخفف اسم او) یکی از برترین تریال سواران جهان است که درطی فقط ۷ سال تمرین به این شهرت رسیده است. توماس دارای قدرتی خارق العاده و تکنیک های به خصوص خود است. در ویدیو های زیبای او که اکثرا با کیفیت HD و ادیت فوق العاده زیبای خودش منتشر می شوند می توان به حرفه ایی بودن و سطح کیفیت حرکات او پی برد.

او از تریال هایی مانند Koxx Carbon , koxx gacomo v2 , Ozonys XR26 و به تازگی از تریال Caelifera استفاده ممی کند.

سن : ۲۵ سال

قد : ۱۸۵ سانتی متر

وزن : ۸۵ کیلوگرم

مدت زمان سواری : ۷ سال

غذای مورد علاقه : گوشت گوساله

نوشیدنی مورد علاقه: شیر

آهنگ مورد علاقه: Whatever gets my moves on

کارهای مورد علاقه: ویرایش ویدیو . کامپیوتر . عکاسی

بهترین مقام: مقام دهم مسابقات قهرمانی موتور تریال نوردیک

بیوگرافی به انگلیسی:

Thomas, better know as TRA, is a Norwegian rider know for powerful street riding as well as his excellent technical ability and technique. Making a name for himself with some amazing riding videos, TRA has always been at for forefront of what is possible on a trials bike. Recently with a fresh interest in filming and editing using high definition footage, TRA is helping to push the level of trials videos to a new level of quality and professionalism. Also a team mate of Ali and Stan, TRA is supported by Ozonys and currently rides an XR-26 bike. After a number of unlucky injuries during recent years, TRA is always eager to get back on his bike and progress his riding, filming, editing and the sport of trials in general. Currently resting a broken wrist, we wish him all the best for a fast and full recovery, keep any eye out for his come back video, it's sure to be a great watch!

Rider details:

Name: Thomas Remvik Aasen
Nickname: TRA
Age: 25
Height: 1.85 m
Weight: 85kg
Years riding: 7
Best results: 10th place Nordic Championship Mototrials
Favourite food: Beef
Favourite drink: Milk
Favourite music: Whatever gets my moves on
Other interests/sports: Computer, photography, video editing

ROOHI ZTR بازدید : 60 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

ورزشکاران چهاردرمان فوری برای از بین بردن جوش صورت
مراقب باشید از مصرف صابون‌هایی که موجب بروز حساسیت و واکنش‌های آلرژیک می‌شوند، پرهیز کنید و قبل از خواب از خوردن غذاهای خیلی چرب و ادویه‌دار خودداری نمایید چون در بروز آکنه‌ها تاثیر فوق‌العاده‌ای دارند.
تقریبا همه ما این تجربه را داریم که یک روز صبح از خواب بیدار شویم و در حالی که استرس یک قرار مهم را داریم، ناگهان در مقابل آیینه متوجه شویم که یک جوش بزرگ و وقت‌ ناشناس با ظاهری ناخوشایند روی بینی‌مان بیرون زده که شاید حتی بتواند موجب کاهش اعتماد به نفسمان در طول آن روز شود.
متخصصان بهداشت عمومی پوست در کانادا در مقاله‌ای به چند راهکار خانگی ساده و درعین حال موثر برای مقابله با این آکنه‌های بی‌موقع و ناخوشایند اشاره کرده‌اند که به کار بردن آنها تقریبا برای هر فردی میسر است.

این کارشناسان توصیه می‌کنند :
1 - با مالیدن مقدار اندکی خمیر دندان روی آکنه می‌توانید به سریع‌تر خشک شدن آن کمک کنید.
2 - همچنین می‌توانید مقداری خمیر زردچوبه تهیه کرده و آن را قبل از خواب روی جوش بمالید و هنگام صبح با آب بشویید.
3 - عسل نیز برای درمان جوش‌های بزرگ مفید است چون خاصیت ضد باکتریای قوی دارد و عفونت را درمان می‌کند.
4 - روغن درخت چای را نیز می‌توانید امتحان کنید. این روغن نیز خاصیت ضد باکتریایی دارد و محصول استرالیا است. روغن درخت چای به کاهش قرمزی و تورم کمک می‌کند و مانع زخم شدن محل جوش می‌شود.
مراقب باشید از مصرف صابون‌هایی که موجب بروز حساسیت و واکنش‌های آلرژیک می‌شوند، پرهیز کنید و قبل از خواب از خوردن غذاهای خیلی چرب و ادویه‌دار خودداری نمایید چون در بروز آکنه‌ها تاثیر فوق‌العاده‌ای دارند.

ROOHI ZTR بازدید : 65 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

ورزشکاران عزیزسرتان شوره دارد؟ این کارها را انجام دهید 



درمان شوره سر

سفیده تخم مرغ را با نصف آب لیمو مخلوط کرده و روی پوست سر بمالید. پس از یک ساعت سر را به طور معمولی با آب و سرکه بشوئید.


بسیاری افراد با این قضیه درگیر بوده و راه های بسیاری برای مقابله با آن را امتحان کرده اند. این شوره ها نه تنها شرم آور بلکه گاهی موجب خارش و سوزش نیز می شوند.

اگرچه دلایل واقعی برای ایجاد شوره سر شناخته شده نیست، اما اعتقاد بر این است که استرس، عدم تعادل هورمونی و دفع پیش از موعد پوست، برخی از علل شایع هستند. دلایل ارثی می تواند دلیل دیگری برای ایجاد شوره سر باشد.

درمان شوره سر با برگ های چای

برگ های چای خشک در آب جوشانده و پس از آن اجازه دهید که آب سرد شود. آب نصف یک لیمو را به آن اضافه کنید و این مواد را روی پوست سر و مو به مدت یک ساعت قرار داده و سپس بشویید. این کار به از بین بردن شوره ها و درخشش موها کمک می کند.

درمان خانگی با تخم مرغ و سرکه

سفیده تخم مرغ را با نصف آب لیمو مخلوط کرده و روی پوست سر بمالید. پس از یک ساعت سر را به طور معمولی با آب و سرکه بشوئید.

سرکه سیب

اسیدی که در سرکه وجود دارد برای کشتن باکتری های پوست سر و از بین بردن شوره مفید می باشد. سرکه سیب و هر نوع سرکه یک درمان جزئی است و برای اینکه موجب خشکی پوست می شود بهتر است بعد از استفاده از آن حتما از شامپوهای نرم کننده و ویتامینه استفاده شود. تکرار شستشو با سرکه برای پوست سر مفید نیست.

نکته آخر: داشتن یک رژیم غذایی مناسب

یک رژیم غذایی خوب از هر لحاظ برای انسان مفید است.برای خلاصی از شوره سر از ویتامین ب و روی به اندازه لازم تغذیه کنید.

ROOHI ZTR بازدید : 154 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

مانسترکارخانه تولیدنوشابه های انرژی زا است که معروفیت خاصی دربین ورزشکاران داره مخصوصارشته هایی چون:رشته موتورسواری پرشی.دوچرخه دانهیل.تریال

ROOHI ZTR بازدید : 475 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

آموزش حرفه حرکات دوچرخه تریال توسط آقای روح الله خیاطی اموزش پدال.سای داپ.تیک.موج عمودی و...

جهت اطلاعات بیشترباشماره زیرتماس بگیرید:

۰۹۳۶۲۶۶۶۳۹۹

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 193
  • بازدید ماه : 143
  • بازدید سال : 3,660
  • بازدید کلی : 34,368